אנחנו חיים בעולם קשוח. הסטטיסטיקה מוכיחה עד כמה רבים מאתנו לחוצים: כמחצית מתושבי העולם משתמשים בתרופות נוגדות דיכאון ותרופות פסיכיאטריות אחרות. הגורמים לכך רבים ומגוונים, כמו מלחמות, קשיי פרנסה, אי ביטחון תעסוקתי, קשיים כלכליים, בעיות בריאותיות ועוד. רפואת הנפש המודרנית מצאה דרך מהירה להקל כביכול על הסובלים, באמצעים כימיים מתקדמים – כדורים – אבל האם אלו הפתרונות הנכונים לאורך זמן? ומי שרוצה בכל זאת למצוא פתרון טיפולי יידרש להתמודד עם מסע ארוך טווח, ולשלם עשרות אלפי שקלים כדי למצוא מזור לנפשו. אבל יש גם דרכים אחרות להתמודדות עם מכאובי הנפש, למשל באמצעות טיפול אלטרנטיבי המשלב בין המטאפיזי לפיזי, ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש. הכירו את מרכז אסטוריה

נעים מאוד

מרכז אסטוריה ובו מכללת CMT פועלים כעשר שנים כבית וכמעוז לתהליכי טיפול משני חיים לאנשים רבים. עד כה הכשרנו מאות מטפלי CMT בארץ ובעולם, חלקם עובדים במרכז שלנו וחלקם מתפעלים קליניקות פרטיות.  

המרכז נוסד בשנת 2010 על ידי מפתחת השיטה, המייסדת ומנכ"לית מרכז אסטוריה, אסטוריה ליאוני. מתוך חזון לשמש ספירה המשלבת בין חומר לרוח לריפוי והארה, המחבר אנשים לעצמם ללידה מחודשת והתפתחות אישית.

המרכז הציב לעצמנו מטרה לחבר, למצוא ולחשוף את היהלום הקיים בכל אדם, להביא לידי ביטוי את מלוא פוטנציאל היכולות הטמונות בו בדרך הנכונה ובצורה החווייתית ביותר. במרכז אסטוריה מאמינים בתהליכים קצרי מועד המובילים לתוצאות ארוכות טווח.

זהו בית בטוח להתפתחות עצמית, תודעה, עוצמה, ריפוי והטמעה באמצעות שיטת CMT תרפיית הזיכרון התאי, אשר דרך טיפול ואימון ממוקד יוצרים חוקיות ברורה לקפיצה הבאה של חייכם. מכללת CMT מפעילה מגוון אפשרויות לטיפול ולמידה: קורסים פרונטליים וקורסי אונליין.

נגן וידאו

דרכי הטיפול

הכירו את שיטת CMT : עולם שמשנה עולמות

שיטת CMT- CELL MEMORY THERAPY תרפיית הזיכרון התאי, הינה ייחודית בנוף הישראלי, ומוכיחה עצמה כל פעם מחדש, זוהי שיטה לטיפול רגשי קצרת מועד העובדת עמוק מאוד ובאופן מהיר ומאפשרת למטופל התבוננות רחבה על הסיפור בו הוא מצוי, תוך זיהוי תפיסות העולם ואמונות היסוד המנהלות אותו בהן הטריגרים, הרגשות והמחשבות, השיטה מאפשרת שינוי אמונות וויסות רגשי והחזרת השקט והשליטה לחיי באמצעות עבודה עם זיכרונות ליבה.
אחד המודלים המרכזיים בשיטה, הינו מודל AURA (אאורה), במסגרתו הלקוח מגיע למפגש ראשון שבו אסטוריה מאבחנת אותו באמצעות פגישת מראה- MRI – Mirror Rapid Interpretation (פרשנות מהירה באמצעות מראות שונות). האבחון, שמטרתו למפות כפתורי כאב, מצבי תקיעות, שיקוף של נקודות חשובות בחיים של המטופל, הבנה מי האדם, מוביל לתוכנית ליווי וטיפול אישית מקיפה וייחודית מאוד של שלושה חודשים, במהלכה נעשית במקביל, בהובלת אסטוריה ליאוני בדיגיטל, עבודה עצמית רבה, כאשר המטופל בעצם מקבל כלים לחיים כדי להיות המטפל של עצמו – להרגיע את עצמו במצבי לחץ, להבין ולמפות את כפתורי הכאב שלו ואת החלקים בתוכו שאינם חיים בהלימה עם סך חלקיו ושמתנהגים באופן שפוגע בו. האדם מקבל כלים ולומד לנתח ולתת מענה רגשי און-ליין לחלקים שבתוכו שמבקשים תשומת לב מיידית.

בנוסף כל מטופל זוכה לחמישה מפגשים עם מטפל CMT – Cell Memory Therapy – תרפיית הזיכרון התאי, שיטת ריפוי קוונטית, המכוונת למקסימום דיוק בתהליך במינימום זמן, מטפלים בזיכרונות, בנקודות הכאב, בתפישות עולם מעכבות וכו'. שינוי מהפכני בחיים שנשאר לאורך זמן, בהשקעה קצרת טווח. כמו כן, יש מגוון שיטות טיפול נוספות ומתקדמות, חלקן בפגישות פיזיות וחלקן אונליין, עליהן ניתן לקרוא בהרחבה באתר.

נגן וידאו

חזון מרכז אסטוריה ליאוני

מרכז אסטוריה הוקם על ידי אסטוריה ליאוני וצוותה מתוך ייעוד לשמש ספירה ייחודית המשלבת בין חומר לרוח, ריפוי והארה המחברת אנשים לגרסה הטובה ביותר של עצמם.

הצבנו לעצמנו מטרה לחשוף את היהלום הקיים בכל אדם ולהביא לידי ביטוי את מלוא הפוטנציאל הטמון בו בצורה החווייתית ביותר.

אנו מאמינים בתהליכי עומק קצרי מועד אשר מובילים לתוצאות ארוכת טווח.

זהו בית בטוח לחקירה וגילוי, התפתחות עצמית, תודעה גבוהה, ריפוי והטמעה, הנעשית באמצעות שיטת CMT – CELL MEMORY THERAPY – תרפיית הזיכרון התאי, בפיתוחה של אסטוריה ליאוני, המונה כיום מטפלים רבים בארץ ובעולם.

הCMT- חושפת "ידע קדום מהעתיד" הנארז לטכנולוגיה בעלת חוקיות ברורה המניעה ומסייעת לייצור ריפוי רגשי ורב מימדי בכל תחומי החיים.

תהליך ליווי אישי בשיטת CMT נעשה בשלושה שלבים, בשילוב של עבודה עצמית ועבודה עם מטפל CMT מוסמך

  1. תשאול, מיפוי והבנת שורשי הכאב ותפיסות העולם מעכבות המייצרות קושי בתחומי החיים.
  2. ריפוי, תיקון ושתילת קודים חדשים באמצעות מסע בזמן, ריפריימינג ועריכת זיכרונות דרך מפגש עם גרסאות שונות של העצמי, המאפשר התבוננות גבוהה ומדויקת.
  3. מעבר מתודעת "כלוא בסיפור" לתודעת גן עדן – יצירה וקידוד של תפיסות עולם ותפיסות מציאות מרובדות, עשירות, ומאפשרות אשר ימשכו מציאות חיצונית דומה על פי חוק דומה מושך דומה, להלן הקפיצה הבאה של חייכם.
נגן וידאו

מרכז אסטוריה פתוח למטופלים, מטפלים ומצטרפים חדשים, מוזמנים לתאם ולהגיע.

לראות את האור

NEW

extraordinary-life

self-love-project

way-out project

המשוואה עליה מבוססת גישת CMT

זיכרון מייצר תפיסה > תפיסה מנהלת אותנו > טיפלנו בזיכרון > שינינו את התפיסה = שינינו את המציאות

004 - AngerCreated with Sketch.

לזהות מה מפעיל את כפתורי הכעס והכאב שלכם

לדייק את הייעוד שלכם

להצליח בזוגיות קיימת או למשוך את הזוגיות הרצויה

לרדת במשקל מתוך הבנת שורש האכילה הרגשית שלכם

להיות הורים טובים יותר

לצאת מתקיעות לזרימה, לשבור תקרות זכוכית

לאבחון רגשי כולל

השאירי פרטים כאן ואחזור אליך בהקדם האפשרי

לקוחות ממליצים

הירשמו לערוץ היוטיוב שלנו!

כך תוכלו להשאר מעודכנים, ללמוד מסרטונים מעוררי מחשבה והנעה לפעולה ולהמשיך במסע ההתפתחות האישית שלכם איתנו. כניסה לערוץ

FOLLOW ME ON INSTAGRAM