להתאורר | פרויקט תיקון המידות ( SHADOW WORK)
לזרוח כיהלום- נקיון פנימי, רגשי ותודעתי

אנחנו בפתחו של עולם חדש, גן עדן תודעתי. מרגש ממש.
אנו מוכנים, בשלים ומחכים לזה ברמת הנשמה. ביהדות קוראים לזה תיקון המידות, בהגה הפסיכולוגית קוראים לזה SHADOW WORK, אני קוראת לזה "להתאורר" או להתקדש. וזו היכולת שלנו לנצנץ, להתנקות, לזרוח ולהאיר מבפנים. אנו חיים בתקופה שבה נשמות בחרו לסיים את תהליך ההתפתחות והלמידה שלהן ורוצות להפוך יותר ויותר דומות לבוראן, לאור ממנו הן נוצרו. להמתיק החושך שבהן ולהופכו לאור קורן המבריק יותר מכל אור אחר.

להתאורר | תיקון המידות SHADOW WORK הקונספט

תוכנית טיפול דיגיטלית בהנחיית אסטוריה ליאוני, בעלת קונספט יחיד מסוגו.

התוכנית מובילה לחקירה פנימית עמוקה ומעניינת, בכדי לפענח את אותם השאדוז- הצללים המודחקים בנפשנו, והפיכתם לאור התפתחותי גבוה מכל אור אחר. 

בתוכנית מוקלטים פרוטוקולי טיפול רגשי ושיעורי קואוצינג יעודים מתוך הקליניקה שיסייעו לך לייצר איטגרציה וחיבור בין החלקים השונים שבתוכי דרך מסעות בתת המודע ועוד.

נגן וידאו

למידע נוסף אודות תוכנית תיקון המידות מבצעים, סדנאות והכשרות של אסטוריה ליאוני,
השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם

באמצעות התוכנית תוכלי לחוות

מערכות יחסים מספקות, בשלות ועמוקות יותר

מודעות עצמית שלמה ובהירה

פחות כאב, בלבול וחוסר וודאות ויותר רוגע, ניקיון, השלמה, חמלה וטיפול עצמי

״ המטרה שלך היא לא לחפש את האהבה, אלה למצוא את המחסומים שבנית סביבך כנגדה ״

רק לשבוע הקרוב פרויקט תיקון המידות במחיר השקה מיוחד (לאחר מכן המחיר יוכפל)

כן אסטוריה! אני רוצה להיות נקייה מבפנים!

במקום 5600 ש״ח

רק 890 ש"ח

(₪148 6X חודשים)

חקרתי ומצאתי, עבודת תיקון המידות SHADOW WORK מתחלקת לכמה רבדים עיקריים:

תוכלי לפרט מעט יותר על התוכנית?

בשמחה, מה היא חמלה עצמית וממה היא מורכבת?

חמלה באופן כללי מוגדרת כ"מודעות לסבל המאפשרת לנו לראות את האחר ואת עצמנו והמובילה בתוכנו לדחף לנסות להקל על סבלו של האחר או על סבלנו.   חמלה-עצמית מופנית פנימה (compassion directed inward). המשמעות היא שאני שם לב לכך שאני סובל כרגע, אני מתבונן על הסבל הזה, נותן לו להתקיים בתוכי ומוצא דרכים וכלים להקל על סבלי מתוך אהבה עצמית, קבלה וחמלה וללא שיפוט או ביקורת עצמית.

מטרת התוכנית הזו היא לייצר חמלה עצמית מתוך קבלה ואהבה עצמית. אינטגרציה בין החלקים המפותחים שבי ולבין החלקים הפחות מפותחים, תוך מתן עזרה לחלקים הפחות מפותחים להתפתח בתוכי, על ידי שטיפתם באור ההוייה שלי.  לשם כך אנו נגרה את החומר הנפשי הלא מודע להתבוננות וחקירה דרך הכלים הטיפוליים העוצמתיים שבתוכנית ונוציא את החושך שבנו לאור. מהלא מודע, או הסמוך למודע למודע.

פירוט טיפולים\שיעורים

לתוכנית מצורפת חוברת הברקה פנימית בגרסת PDF להדפסה המעודדת כתיבה טיפולית המצוינת
לתהליך האינטגרציה והרפלקציה העצמית

כן אסטוריה! אני מוכנה להבריק מבפנים!

עכשיו במחיר מיוחד

במקום 5600 ש״ח

רק 890 ש"ח

(₪148 6X חודשים)

המתנה הגדולה ביותר שאת יכולה לתת לעצמך

המקרה של שרון. להאמין ולראות תוצאות!

אז ברוכה הבאה לתוכנית תיקון המידות SHADOW WORK

 להיות נקי מבפנים, זה מתחיל בהחלטה

את ואני, הולכות לעבור תהליך

לא יודעת מה חווית עד כה, אבל מבטיחה לך שזה הולך להיות מפעים, מרתק ומרגש כפי שלא תיארת לעצמך. צלמי את עצמך עכשיו, בתחילת התהליך, כי האישה הזאת, זאת שעכשיו יושבת וקוראת שורות אלו לא תהייה האישה שתסיים אותו. 

את אולי שואלת כעת...

האם אני באמת יכול\ה להגיע לתוצאות טובות עם עצמי בקורס אינטרנטי? ולא עם מטפלת לייב בסשן אחד על אחד?

בהחלט כן! אני מנחה אותך לאורך כל הדרך. לך נותר לעצום עיניים , לנשום עמוק ולהתמסר לעבודה הפנימית. כאשר את\ה מתמסר\ת למפגש עם עצמך , נוצר בך שקט  המעורר תשובות עמוקות לצוף ולעלות על פני השטח. תשובות מרמת התת מודע שלך אשר מצויות בשכבת תודעה עמוקה יותר. כאלו שאולי לא יכולת להגיע אליהן לבד ברמת המודע בתוך בליל הקולות במציאות היום יומית. 

אין לי הרבה זמן...זה מתאים גם למישהו\י שהי\וא מאוד עמוס\ה?

וודאי. הקצב שלך, החוקים שלך. אתם קובעים את הזמנים שלכם. המרווחים. המסעות הן בין עשר דקות לרבע שעה, ואתם קובעים מתי בא לכם לצלול עם הנחיות שלי, חשוב שכאשר את\ה מפנה לך זמן תפני\ה לך גם ספייס, איזו פינה קבועה משל עצמך . מקום שהוא שלך. 

מה אני אמור\ה להרגיש תוך כדי התהליך ובסופו?

בראשית התהליך אנחנו שואלים שאלות, את\ה תפני\ה אותן פנימה כדי להבין איך המנגנונים שלך עובדים. את\ה תזכר\י בזיכרונות שדורשים ריפוי, הכלה וחיבוק וכאלו שיעשו לך ממש טוב מבפנים. את\ה תחוו\י את כל קשת הצבעים. ככל שהתהליך יתקדם את\ה תחווי\ה בהירות. שקט. את תלמד\י לחבק, להכיל ולאהוב את עצמך ואת סך חלקיך מחדש. התוכנית זמינה לך לחצי שנה וזה זמן רב לתרגול.

כן אסטוריה! אני רוצה להיות נקייה מבפנים

במקום 5600 ש״ח

רק 890 ש"ח

(₪148 6X חודשים)

על התוכנית 

התוכנית מתקיימת באופן מקוון. ברגע הרכישה, תקבלו מייל ובו פרטי הכניסה, הקורס פתוח וזמין לשנה (24 חודשים)

בתרגולים שבערכה תחוו מסעות שונים בתת המודע, מדיטציה, סרטונים שונים אשר תוכלו לתרגל בישיבה על כסא, ספא או כרית. רצוי לפרוש לכמה דקות של שקט במקום שייעדתם מראש.

לראות את האור | אסטוריה

היי, אני אסטוריה ליאוני, אמא גאה לשלושה מופלאים. מפתחת שיטת CMT- תרפיית הזיכרון התאי. שנים רבות מטפלת רגשית, מרצה ומומחית לתחום טיפולי תת מודע.  מרבית חיי עסקתי במוסיקה ואומנות אך ניתן לומר שחיי מתחלקים לשניים. לפני ההתעוררות שלי ואחרי.  סיפורי מתחיל בגיל 34 , כאשר שרתתי כדיפלומטית בשגרירות ישראל בליסבון, שם פגשתי בשאמן ספרדי על סיפונה של יאכטה בנהר הטאזו. במהלכו של סשן ריפוי, חוויתי הארה אשר טלטלה את חיי. במסעי לחקר האמת, נוכחתי להבין כי השורש של כל קושי מקורו בזיכרונות קדומים וקדומים יותר המאוכסנים בכל תא ותא בגופנו . מתוך הרצון לתקן את הזיכרונות השבורים שלי , נולדה שיטת CMT ( רפואת הזיכרונות)- טיפול רגשי בעבודה על זיכרונות באמצעות כוחו של התת מודע.  כוחה וייחודה של הCMT הינו בריפוי רגשי עמוק וקצר מועד במקסימום דיוק. ראשית הנעה אל התבוננות עמוקה, לאחר מכן איתור שורשי הזיכרונות שיצרו תפיסות ותבניות קשות ואז תיקון, ריפוי וקידוד מידע מחודש אשר יביא לשינויים מהותיים בחיים. באמצעות הCMT הצלחתי ראשית לתקן, לרפא את זיכרונותיי שלי ולעצב תפיסת קיום חדשה אשר הביאה אל חיי התפתחות עצומה, שמחה ושפע. סוף סוף הייתי מאושרת. פתוחה לחיים ולמה שיביאו עמם, משוחררת מעול העבר. כיום ישנם 40 מטפלים בשיטה הפזורים ברחבי הארץ

תאהבי אותך כמו שאת

מותר לך! סרטון חובה לכל אישה

גם את רוצה להבריק מבפנים?